20160825

Dziennik pokładowy 3302.08.26 - długie naprawy

Stacja orbitalna Obsydian Orbital - Plejady.
Siedzę w dokach w kantynie, to już kolejny dzień jak tu wysiaduje. Czekam aż skończą naprawiać Złotą Gwiazdę. Zwykle trwa to znacznie krócej, ale to stacja oddalona od zasiedlonej Bańki o setki lat świetlnych, a co za tym idzie stocznia jest przepełniona zleceniami a na dodatek terminy prolongowane ciągłymi oczekiwaniami na transporty brakujących części. A i jeszcze na to wszystko ten cholerny konflikt o wpływy w Plejadach między Imperium a Federacją opóźnia transporty!
Więc na to wygląda, że utknąłem tu na dobre.

Mając trochę czasu zgłosiłem się do tutejszej placówki medycznej. Po przeprowadzonych badaniach pani lekarz (zresztą piękna i pociągająca kobieta) stwierdziła co zacytuję z zapisu naszej rozmowy:

<loading log file...>

3302.08.26 15:34:53 |
"Komandorze! Nie z takimi zaburzeniami pacjenci się tu zgłaszają. To co potrafi wyczyniać z ludzką psychiką samotność i pustka kosmosu to się nam medykom nie śniło.  Myśli pan, że po co organizowane są wspólne wyprawy w odległe światy jak na przykład ta "Distant Worlds 3302"?

Człowiek sam w pustce kosmosu nie wytrzyma! Niech pan tylko spojrzy co stało się z prezydent Jasminy Halsey."

3302.08.26 15:35:14 |
"Czy jest pani wolna dziś po pracy? Chętnie rozwinął bym z panią ten wątek."


3302.08.26 15:35:44 |
"Ha, ha... komandorze, to bardzo miło z pana strony, ale mam jednego męża i dwóch partnerów seksualnych. Może w innych okolicznościach tak, ale..." 


<loading log file... break!>
No może wystarczy tego nagrania.

Zleciłem im również analizę mojego DNA. Co prawda pamięć mi wymazano ale pewne ogólne informację w sobie zapisane mam.

Właśnie przeglądam nadesłane wyniki:

"Płeć męska"
- no to akurat i bez płacenia im za badania wiem!

"Osobnik nie klonowany" 
"W zbadanym materiale genetycznym brak śladów klonowania w poprzednich pokoleniach"
"Wiek 34 lata, 7 miesięcy, 2 tygodnie i 4 dni od powstania zygoty"
-  hmm... czyli odejmując ok 9 miesięcy ciąży mam jakieś 33 lata.

"Materiał genetyczny w 100% pochodzi wyłącznie z przestrzeni należącej do Federacji"
"76% materiału z rejonu układu Słonecznego i sąsiednich w promieniu do 100 lat świetlnych"
- heh... to na dzisiejsze czasy prawie stuprocentowy ziemianin! 

"Liczne modyfikacje genomów w poprzednich pokoleniach takie jak: 
> modyfikacja układu obronnego organizmu, 
> poprawienie zdolności zapamiętywania, 
> przedłużenie życia biologicznego komórek tkankowych,
> zmniejszenie efektów starzenia..."
- lista trochę długa, na to wygląda, że moja rodzina nie szczędziła w inwestowanie w siebie.

"Nie stwierdzono modyfikacji genomów badanego materiału w obecnym pokoleniu" 
"Ogólne koszty wykonania analizy..." 
 - ok, ok...

Kończę ten wpis i przełączam na wiadomości z HR 8444, ponoć coś tam się dzieje na Collins Market?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz